koordinavimas
Vestuvių dienos koordinavimas – tai tarsi turėti savo šventės fėją, kuri saugo Jus ir Jūsų svečius nuo nemalonių nutikimų. Ji visada atsiranda ten, kur jos reikia, visada turi sprendimą kiekvienai situacijai, ji tampa ne tik Jūsų, bet ir Jūsų svečių drauge, kuri tyliai pašnabžda kada ir ką reikia padaryti. Ji yra tyli ir nematoma, bet tik dėl jos visi žino dienos eigą, tik dėl jos viskas tą dieną suranda savo vietas.
Koordinavimo darbai prasideda likus 2 savaitėms iki vestuvių – mes perimame visus darbus ir kontaktus iš Jūsų, sudarome dienos eigos planą ir likus kelioms dienoms iki vestuvių susisiekiame su visais paslaugų tiekėjais. Šventės dieną mes esame pagrindinis kontaktas, į kurį gali visi kreiptis su klausimais ar nutikus netikėtoms situacijoms – mes sprendžiame problemas, tampame patarėjomis, draugėmis, kolegėmis.
Mūsų koordinavimo paslaugos kaina prasideda nuo *500 Eur, į šią kainą įeina:
- Kontaktavimas su šventės paslaugų tiekėjais, užtikrinimas, jog viskas bus pristatyta ir atlikta laiku;
- Jeigu yra poreikis galime paimti iš floristų nuotakos puokštę, jaunikio butonjerę ir pristatyti jauniesiems;
- Prieš ceremoniją, ceremonijos metu ir po jos sukoordinuojame svečius, jog viskas sklandžiai praeitų iki pat pabaigos;
- Prie vaišių staliuko koordinuojame sveikinimus, dovanų ir gėlių įteikimą – po visko, dovanas ir gėles galime pristatyti į šventės vietą ar kitu Jūsų nurodytu adresu;
- Po ceremonijos šventės vietoje užtikriname, jog visi pasiruošę lauktų Jūsų atvykstant;
- Jums atvykus koordinuojame sveikinimus;
- Vėliau darbą perima šventės vedėjas, jeigu tokio nėra – toliau vakaro koordinavimą galime tęsti mes – pasirūpinti torto pjovimu, fejerverkų šou, jaunųjų šokiu ir pan.
*Į koordinavimo paslaugos kainą neįskaičiuotas vakaro koordinavimas po 18 valandos, transporto išlaidos. Koordinavimas po 18 valandos – nuo 70 Eur/val.